آموزش در خانه به دلایل مختلف می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای آموزش سنتی باشد. با این حال، متقاعد کردن والدین خود برای اجازه دادن به شما در خانه ممکن است به تلاش و متقاعد کردن نیاز داشته باشد

مرحله 1: تحقیق و جمع آوری اطلاعات قبل از بحث در مورد آموزش در خانه با والدین خود، مهم است که اطلاعات مرتبط را جمع آوری کرده و تحقیق کامل انجام دهید. خود را در مورد روش های مختلف آموزش خانگی، گزینه های برنامه درسی، الزامات قانونی و داستان های موفقیت افراد آموزش دیده در خانه آموزش دهید. این به شما کمک می کند تا یک استدلال کاملاً آگاهانه ارائه دهید و به نگرانی های والدین خود رسیدگی کنید.

مرحله ۲: نگرانی‌های والدین خود را درک کنید سعی کنید نگرانی‌ها یا نگرانی‌های والدین خود را در مورد آموزش در خانه درک کنید. نگرانی های رایج ممکن است شامل جامعه پذیری، استانداردهای تحصیلی، ساختار یا صلاحیت های والدین معلم باشد. دانستن نگرانی های آنها شما را قادر می سازد تا در طول بحث خود مستقیماً به آنها بپردازید.

مرحله 3: یک ارائه آماده کنید یک ارائه به خوبی سازماندهی شده ایجاد کنید که مزایای آموزش در خانه را مشخص می کند و به نگرانی های والدین شما می پردازد. از آمار، یافته های تحقیقاتی و حکایات شخصی برای حمایت از نکات خود استفاده کنید. مزایای یادگیری شخصی، انعطاف پذیری، توجه فردی و توانایی تنظیم برنامه درسی با نیازهای خود را ارائه دهید.

مرحله 4: بر تعالی تحصیلی تأکید کنید نشان دهید که چگونه آموزش در خانه می‌تواند فرصت هایی برای برتری تحصیلی ارائه دهد. بحث کنید که چگونه آموزش فردی می‌تواند سبک یادگیری خاص شما را برآورده کند و به شما این امکان را می دهد که در زمینه هایی که ذاتاً در آنها استعداد دارید برتر باشید و در عین حال در موضوعات چالش برانگیز پشتیبانی بیشتری ارائه دهید. داستان های موفقیت دانش آموزانی را که در خانه تحصیل کرده اند و به موفقیت تحصیلی دست یافته اند ذکر کنید.

مرحله 5: رفع نگرانی های اجتماعی شدن یکی از نگرانی های رایج در مورد آموزش در خانه، کمبود بالقوه فرصت های اجتماعی شدن است. به والدین خود اطمینان دهید که راه‌های مختلفی برای تعامل کودکان مکتب خانه با همسالان و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی وجود دارد. به تعاونی‌های آموزش خانگی، سازمان‌های اجتماعی، تیم‌های ورزشی، کلاس‌های هنری و سایر فعالیت‌های فوق‌درسی که می‌توانید با کودکان دیگر ملاقات و معاشرت کنید، اشاره کنید.

مرحله 6: در مورد انعطاف پذیری و یادگیری فردی بحث کنید بر انعطاف پذیری که آموزش در خانه ارائه می دهد تأکید کنید. توضیح دهید که چگونه می‌توانید یک برنامه زمانی شخصی سازی کنید که متناسب با سرعت و سبک یادگیری شما باشد. توانایی کاوش عمیق موضوعات مورد علاقه یا صرف زمان اضافی برای درک مفاهیم چالش برانگیز را برجسته کنید. به والدین خود نشان دهید که چگونه آموزش در خانه می‌تواند تجربه آموزشی مناسب تری ارائه دهد.

مرحله 7: رفع نگرانی های عملی در مورد نگرانی های عملی مانند الزامات قانونی، گزینه های برنامه درسی و منابع مورد نیاز برای آموزش در خانه بحث کنید. به والدین خود اطمینان دهید که مایلید مسئولیت آموزش خود را به عهده بگیرید و منابع متعددی برای حمایت از خانواده های آموزش خانگی از جمله دوره های آنلاین، کتاب های درسی، کتابخانه ها و وب سایت های آموزشی در دسترس هستند.

نهاد خانواده

مرحله 8: یک دوره آزمایشی پیشنهاد دهید اگر والدینتان هنوز مردد هستند، یک دوره آزمایشی برای آموزش در خانه پیشنهاد دهید. پیشنهاد شروع با یک ترم یا سال آزمایشی برای نشان دادن فواید آموزش در خانه از طریق دست اول. به آنها اطمینان دهید که اگر آن طور که انتظار می رود نتیجه ندهد، آماده ارزیابی مجدد وضعیت و بررسی گزینه های آموزشی جایگزین هستید.

با دنبال کردن این مراحل و ارائه یک استدلال کاملاً تحقیق شده، شانس خود را برای متقاعد کردن والدین خود برای اجازه دادن به شما در خانه افزایش خواهید داد. به یاد داشته باشید که در طول بحث صبور باشید، احترام بگذارید و دیدگاه آنها را باز کنید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...